PEPLUM

IMG24.EU
Nosíte peplum topy? Já je naprosto zbožňuji! Tento top jsem zkombinovala s gumovými botičkami, které jsou jedny z mých nejoblíbenějších bot a které jste tu mohli vidět už několikrát. Bílou kabelku jsem objevila v Orsay, stála mě jen 120 Kč, což je fakt super cena za takovou krásku. Byla poslední a čekala tam na mě. :)

Co říkáte na nový vzhled blogu, líbí se Vám? :)

IMG24.EU

IMG24.EU

IMG24.EU

IMG24.EU

IMG24.EU

IMG24.EU

IMG24.EU
top - H&M / jeggíny - F&F / boty - sportsdirect
kabelka - Orsay / doplňky - Ebay

3 komentáře:

  1. já chci tvoje vlasy :-D Moc Ti to sluší :) a vzhled blogu je super :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Za takovou kabelku jen 120,-?! A v Orsay?! To snad ne! ♥ je uplně boží ♥

    HAIR IN DA STREET

    OdpovědětVymazat
  3. Máš nádherné vlasy a ty boty jsou luxusní :). Peplum top žádný nemám, ale moc se mi líbí, měla bych si nějaký koupit :D, když vidím, že vypadá tak krásně

    OdpovědětVymazat